DivinePhoenix Forum

Forum klanu


#16 2007-11-04 16:36:34

Acatar

Użytkownik

Zarejestrowany: 2007-11-04
Posty: 1
Punktów :   

Re: Zbrojownia Klanowa

Na sobie:

Kask Adrenaliny (+4)
Obrona: 11
Cechy: Trafienie wszystkich broni +2, SIŁA +8, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -6, ZWINNOŚĆ +8
Wymagania: POZIOM: 19, SIŁA: 19

Elfia Kurtka (+5)
Obrona: 5
Cechy: ZWINNOŚĆ +16, szansa trafienia krytycznego +12 %, obrona -5
Wymagania: POZIOM: 36, SIŁA: 8, ZWINNOŚĆ: 20

Krawat
Cechy: CHARYZMA +1, WPŁYWY +1, WYGLĄD +2
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 5, WYGLĄD: 10, CHARYZMA: 16

Sygnet Występku (+3)
Cechy: WPŁYWY +8, WYGLĄD -1
Wymagania: POZIOM: 22, SIŁA: 11, WYGLĄD: 23

Pierścień Urody
Cechy: WYGLĄD +4
Wymagania: POZIOM: 7, WYGLĄD: 8   

Lekkie Szorty (+3)
Obrona: 8
Cechy: ZWINNOŚĆ +10, obrona +4
Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 20

Kastet Precyzji (+5)
Obrażenia: 7 - 8
Cechy: Trafienie -7, ilość ataków na rundę: 2, ZWINNOŚĆ +14
Wymagania: POZIOM: 28, SIŁA: 34, ZWINNOŚĆ: 36, INTELIGENCJA: 25, WIEDZA: 21

Kastet Biegłości (+5)
Obrażenia: 7 - 8
Cechy: Trafienie -7, ilość ataków na rundę: 2, ZWINNOŚĆ +18
Wymagania: POZIOM: 35, SIŁA: 33, ZWINNOŚĆ: 38, INTELIGENCJA: 24, WIEDZA: 23

Zbrojownia:

Peleryna Złodzieja (+4)   
    Zbroja
Obrona: 2
Cechy: WPŁYWY +9, ZWINNOŚĆ +8, ODPORNOŚĆ +9, obrażenia wszystkich broni +5
Wymagania: POZIOM: 29, SIŁA: 20, ZWINNOŚĆ: 33

Magnetyczny Kask (+3)   
    Hełm
Obrona: 9
Cechy: Trafienie wszystkich broni +2, INTELIGENCJA +12, WIEDZA -6
Wymagania: POZIOM: 19, SIŁA: 22

Kościany Sztylet Kontuzji (+2)   
    Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 9 - 10
Cechy: Trafienie +11, PKT KRWI +7 %, ODPORNOŚĆ +9, obrażenia wszystkich broni -4, ZWINNOŚĆ -5, WIEDZA +11
Wymagania: POZIOM: 24, SIŁA: 21, ZWINNOŚĆ: 26, INTELIGENCJA: 18, WIEDZA: 15

Szorty Siłacza (+3)   
    Spodnie
Obrona: 4
Cechy: SIŁA +10
Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 22, ZWINNOŚĆ: 11

Kurtka Siłacza (+2)   
    Zbroja
Obrona: 7
Cechy: SIŁA +14, ZWINNOŚĆ -8
Wymagania: POZIOM: 16, SIŁA: 23, ZWINNOŚĆ: 18

Offline

 

#17 2007-11-05 19:07:20

miriell

Użytkownik

Zarejestrowany: 2007-10-15
Posty: 2
Punktów :   

Re: Zbrojownia Klanowa

GŁOWA:

1)Hełm Adrenaliny (+4)
Hełm
Obrona: 14
Cechy: Trafienie wszystkich broni +6, SIŁA +8, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -6, ZWINNOŚĆ +8
Wymagania: POZIOM: 27, SIŁA: 26

2)Kuloodporna Czapka
Hełm
Obrona: 1
Cechy: ODPORNOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 13, WIEDZA: 2, SIŁA: 16

3)Wzmocniona Obręcz Wytrzymałości (+2)
Hełm
Obrona: 14
Cechy: CHARYZMA +7, obrona +11
Wymagania: POZIOM: 24, CHARYZMA: 10, SIŁA: 13

4) Złośliwa Maska (+2)
Hełm
Obrona: 3
Cechy: PKT KRWI +19 %, SZCZĘŚCIE +1
Wymagania: POZIOM: 20, SIŁA: 7, ODPORNOŚĆ: 16


5) Krwawy Kapelusz - złomowany w najbliszym czasie
Hełm (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 2
Cechy: WYGLĄD +6, +1 do PKT ŻYCIA za każde trafienie
Wymagania: POZIOM: 19, SIŁA: 1, CHARYZMA: 6, WPŁYWY: 6, ODPORNOŚĆ: 10

ZBROJA:



1)Gorset Zabójcy (+4)
Zbroja (Tylko dla kobiet)
Obrona: 11
Cechy: WPŁYWY +5, WYGLĄD +9, ZWINNOŚĆ +9, obrażenia wszystkich broni +7
Wymagania: POZIOM: 29, SIŁA: 24, WYGLĄD: 18, CHARYZMA: 19, ZWINNOŚĆ: 18

2) Władcza Koszulka (+2)
Zbroja
Obrona: 3
Cechy: CHARYZMA +11, WYGLĄD +9
Wymagania: POZIOM: 11, SIŁA: 17, WYGLĄD: 13


BIZUTERIA:


1) Tytanowy set : (SIŁA +5, ODPORNOŚĆ +14)

Tytanowa Apaszka (+3) 
Amulet (Tylko dla kobiet)
Cechy: CHARYZMA +18, WYGLĄD +6, SIŁA +7
Wymagania: POZIOM: 33, SIŁA: 9, WYGLĄD: 40, CHARYZMA: 16

2x Tytanowa Bransoleta (+3)
Pierścień
Cechy: CHARYZMA +12, WPŁYWY -1, SIŁA +4, obrona postaci +8, SIŁA +5, ODPORNOŚĆ +14
Wymagania: POZIOM: 24, SIŁA: 9, WYGLĄD: 36

2) Naszyjnik Geniuszu (+3)
Amulet (Tylko dla kobiet)
Cechy: CHARYZMA -2, WPŁYWY +2, WYGLĄD +8, INTELIGENCJA +7
Wymagania: POZIOM: 19, SIŁA: 9, WYGLĄD: 24, WPŁYWY: 12

3)Apaszka Pielgrzyma (+3)
Amulet (Tylko dla kobiet)
Cechy: CHARYZMA +6, WYGLĄD +6, ODPORNOŚĆ +8, WIEDZA +9
Wymagania: POZIOM: 22, SIŁA: 9, WYGLĄD: 25, CHARYZMA: 16

4)Dobry Pierścień Siły x2
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +5, SIŁA +5
Wymagania: POZIOM: 29, WYGLĄD: 30

SPODNIE:


1) Szorty Nocy (+5)
Spodnie
Obrona: 5
Cechy: ZWINNOŚĆ +21
Wymagania: POZIOM: 34, SIŁA: 39

2)Krótkie Szorty Siłacza (+5)
Spodnie
Obrona: 0
Cechy: ZWINNOŚĆ +6, obrona -5, SIŁA +11
Wymagania: POZIOM: 34, SIŁA: 45, ZWINNOŚĆ: 13

BROŃ


1) Zębaty Sztylet Zwinności (+4) x2
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 11 - 12
Cechy: Trafienie +14, ilość ataków na rundę: 2, ZWINNOŚĆ +10, obrażenia wszystkich broni +4
Wymagania: POZIOM: 33, SIŁA: 29, ZWINNOŚĆ: 18, INTELIGENCJA: 18, WIEDZA: 16

2)Mistyczny Nóż (+1)
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 6 - 7
Cechy: Trafienie +6, INTELIGENCJA +6, obrażenia wszystkich broni +3
Wymagania: POZIOM: 9, SIŁA: 7, ZWINNOŚĆ: 12, INTELIGENCJA: 12, WIEDZA: 12

3) Sztylet /Rapier Zdobywcy (+1)  x2
  Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 9
Cechy: Trafienie +9, WPŁYWY +7, WIEDZA +6
Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 15, ZWINNOŚĆ: 17, INTELIGENCJA: 7, WIEDZA: 7

4)Mp5k
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 3 - 15
Cechy: ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 24, SIŁA: 16, ZWINNOŚĆ: 25, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 23, INTELIGENCJA: 26, WIEDZA: 30

5) Okrutna Pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 8
Cechy: Trafienie +4, obrażenia maksymalne +2, SIŁA +5
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 6

Offline

 

#18 2007-11-10 00:15:32

B4ndit

Użytkownik

Zarejestrowany: 2007-11-07
Posty: 1
Punktów :   

Re: Zbrojownia Klanowa

Złośliwy Kask Przezorności (+4)  

Hełm
Obrona: 11
Cechy: Trafienie wszystkich broni +2, PKT KRWI +9 %, SZCZĘŚCIE +2, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +5, szansa trafienia bronią białą -7
Wymagania: POZIOM: 23, SIŁA: 9, ODPORNOŚĆ: 14


Czapka Prekognicji (+5)  

Hełm
Obrona: 4
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +16, szansa trafienia bronią białą -37
Wymagania: POZIOM: 23, WIEDZA: 5, SIŁA: 20

Rogata Obręcz Przezorności (+4)  

Hełm
Obrona: 5
Cechy: CHARYZMA +9, obrażenia wszystkich broni +5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +5, szansa trafienia bronią białą -7
Wymagania: POZIOM: 33, CHARYZMA: 15, SIŁA: 19

Śmiercionośna Bandana Podróżnika (+3)  

Hełm (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 15
Cechy: obrażenia minimalne wszystkich broni +1, obrażenia maksymalne wszystkich broni +2, WYGLĄD +4, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +1, szansa trafienia bronią białą -7, ODPORNOŚĆ -6, obrażenia wszystkich broni +9, obrona +4
Wymagania: POZIOM: 34, SIŁA: 26, WYGLĄD: 14


Wzmocniona Maska Adrenaliny (+2)  

Hełm
Obrona: 9
Cechy: PKT KRWI +12 %, obrona +6, SIŁA +7, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -6, ZWINNOŚĆ +6
Wymagania: POZIOM: 31, SIŁA: 27, ODPORNOŚĆ: 7

Wzmocniony Kask Pasterza (+1)  

Hełm
Obrona: 6
Cechy: Trafienie wszystkich broni +1, obrona +1, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +8, ODPORNOŚĆ -4, szansa trafienia bronią białą -16
Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 13


Ozdobny Kapelusz Wytrzymałości (+1)  

Hełm (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 5
Cechy: WYGLĄD +12, obrona +3
Wymagania: POZIOM: 21, SIŁA: 14, CHARYZMA: 7, WPŁYWY: 7

Wzmocniona Maska Pasterza (+1)  

Hełm
Obrona: 3
Cechy: PKT KRWI +11 %, obrona +1, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +8, ODPORNOŚĆ -4, szansa trafienia bronią białą -16


Szturmowy Kapelusz  

Hełm (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 18
Cechy: WYGLĄD +6, SZCZĘŚCIE +1, szansa trafienia krytycznego +3 %, obrona +16
Wymagania: POZIOM: 25, SIŁA: 28, CHARYZMA: 6, WPŁYWY: 6, ODPORNOŚĆ: 26


Śmiercionośny Hełm Wieszcza (+4)  

Hełm
Obrona: 14
Cechy: Trafienie wszystkich broni +6, ODPORNOŚĆ -6, obrażenia wszystkich broni +10, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +10, szansa trafienia bronią białą -25
Wymagania: POZIOM: 42, SIŁA: 41


Rogata Korona (+1)  

Hełm
Obrona: 6
Cechy: CHARYZMA +4, WPŁYWY +4, obrażenia wszystkich broni +5
Wymagania: POZIOM: 33, SIŁA: 24, CHARYZMA: 15, WPŁYWY: 20


Obręcz Zmysłów (+2)  

Hełm
Obrona: 3
Cechy: CHARYZMA +7, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6, szansa trafienia bronią białą -12
Wymagania: POZIOM: 15, CHARYZMA: 10, SIŁA: 10

Śmiercionośny Kapelusz Przezorności (+1)  

Hełm (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 2
Cechy: WYGLĄD +7, ODPORNOŚĆ -5, obrażenia wszystkich broni +8, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +3, szansa trafienia bronią białą -3
Wymagania: POZIOM: 19, SIŁA: 14, CHARYZMA: 7, WPŁYWY: 7

Śmiercionośna Bandana Pasterza (+3)  

Hełm (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 5
Cechy: obrażenia minimalne wszystkich broni +1, obrażenia maksymalne wszystkich broni +2, WYGLĄD +4, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +10, szansa trafienia bronią białą -26, ODPORNOŚĆ -11, obrażenia wszystkich broni +9, obrona -6
Wymagania: POZIOM: 39, SIŁA: 26, WYGLĄD: 14

Wzmocniona Obręcz Gladiatora  

Hełm
Obrona: 17
Cechy: CHARYZMA +5, obrona +16
Wymagania: POZIOM: 19, CHARYZMA: 8, SIŁA: 12





Władcza Peleryna Strażnika (+3)  
Zbroja
Obrona: 9
Cechy: WPŁYWY +7, ZWINNOŚĆ +4, ODPORNOŚĆ +7, CHARYZMA +13, WYGLĄD +11, obrażenia wszystkich broni +3, obrona +7
Wymagania: POZIOM: 35, SIŁA: 36, ZWINNOŚĆ: 16

Marynarka Kobry (+5)  

Zbroja
Obrona: 12
Cechy: CHARYZMA +4, WYGLĄD +5, ZWINNOŚĆ +8, obrażenia wszystkich broni +7, obrona +5
Wymagania: POZIOM: 39, SIŁA: 34, WYGLĄD: 22, ZWINNOŚĆ: 19

Łowiecka Marynarka Adepta (+3)  

Zbroja
Obrona: 7
Cechy: CHARYZMA +3, WYGLĄD +4, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +9, WIEDZA +12, trafienie krytyczne bronią palną -27 %, szansa trafienia bronią białą -19, obrona +28 %
Wymagania: POZIOM: 36, SIŁA: 29, WYGLĄD: 18

Lekka Koszulka Zabójcy (+5)  

Zbroja
Obrona: 3
Cechy: ZWINNOŚĆ +19, szansa trafienia krytycznego +6 %, obrona -1, obrażenia wszystkich broni +7
Wymagania: POZIOM: 43, SIŁA: 17, WYGLĄD: 19, ZWINNOŚĆ: 20


Marynarka Kaliguli (+2)  

Zbroja
Obrona: 16
Cechy: CHARYZMA +3, WYGLĄD +4, obrażenia wszystkich broni +11, obrona +12

Bojowa Kolczuga (+2)  

Zbroja
Obrona: 23
Cechy: SZCZĘŚCIE +1, obrona +6
Wymagania: POZIOM: 29, SIŁA: 31, ZWINNOŚĆ: 29, ODPORNOŚĆ: 20


Ćwiekowana Kolczuga Siłacza (+1)  

Zbroja
Obrona: 24
Cechy: obrona +8, SIŁA +13, ZWINNOŚĆ -7
Wymagania: POZIOM: 31, SIŁA: 42, ZWINNOŚĆ: 34, ODPORNOŚĆ: 18


Kamizelka Orchidei (+1)  

Zbroja
Obrona: 1
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -2, ZWINNOŚĆ -2, obrażenia wszystkich broni +17, obrona -11
Wymagania: POZIOM: 28, SIŁA: 31, ZWINNOŚĆ: 30, ODPORNOŚĆ: 11


Giętka Marynarka Adepta (+2)  

Zbroja
Obrona: 2
Cechy: CHARYZMA +3, WYGLĄD +4, ZWINNOŚĆ +8, szansa trafienia krytycznego +4 %, obrona -3, obrona +27 %
Wymagania: POZIOM: 31, SIŁA: 8, WYGLĄD: 16

Władcza Marynarka (+4)  

Zbroja
Obrona: 6
Cechy: CHARYZMA +18, WYGLĄD +18
Wymagania: POZIOM: 26, SIŁA: 27, WYGLĄD: 20

Kurtka Siłacza (+2)  

Zbroja
Obrona: 7
Cechy: SIŁA +14, ZWINNOŚĆ -8
Wymagania: POZIOM: 16, SIŁA: 23, ZWINNOŚĆ: 18


Bojowa Koszulka Adepta (+1)  

Zbroja
Obrona: 11
Cechy: SZCZĘŚCIE +1, obrona +6, obrona +26 %
Wymagania: POZIOM: 20, SIŁA: 18, WYGLĄD: 12






Szmaragdowy Krawat Urody (+4)  

Amulet (Tylko dla mężczyzn)
Cechy: CHARYZMA +4, WPŁYWY +1, WYGLĄD +13, INTELIGENCJA +5, WIEDZA +5, +20 litrów krwi / h
Wymagania: POZIOM: 43, SIŁA: 12, WYGLĄD: 44, CHARYZMA: 22


Dobry Szmaragdowy Pierścień  

Pierścień
Cechy: WYGLĄD +11, CHARYZMA +3, INTELIGENCJA +5, WIEDZA +5, +20 litrów krwi / h
Wymagania: POZIOM: 37, WYGLĄD: 47


Szmaragdowy Pierścień Geniuszu (+5)  

Pierścień
Cechy: WYGLĄD +8, CHARYZMA +2, INTELIGENCJA +5, INTELIGENCJA +5, WIEDZA +5, +20 litrów krwi / h
Wymagania: POZIOM: 44, WYGLĄD: 42

Sygnet Siły (+5)  

Pierścień (Tylko dla mężczyzn)
Cechy: WPŁYWY +5, WYGLĄD +1, SIŁA +4
Wymagania: POZIOM: 34, SIŁA: 13, WYGLĄD: 23

Łańcuch Geniuszu (+3)  

Amulet
Cechy: CHARYZMA -2, WPŁYWY +6, INTELIGENCJA +7
Wymagania: POZIOM: 23, SIŁA: 10, WYGLĄD: 27, CHARYZMA: 17

Sygnet Mądrości (+1)  

Pierścień (Tylko dla mężczyzn)
Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD +1, WIEDZA +3
Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 7, WYGLĄD: 13

Sygnet Twardej Skóry (+1)  

Pierścień (Tylko dla mężczyzn)
Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD +1, ZWINNOŚĆ -1, ODPORNOŚĆ +4
Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 7, WYGLĄD: 16

Pierścień Geniuszu (+5)  

Pierścień
Cechy: WYGLĄD +4, INTELIGENCJA +5
Wymagania: POZIOM: 26, WYGLĄD: 23

Pierścień Sztuki (+4)  

Pierścień
Cechy: WYGLĄD +12, WPŁYWY +7
Wymagania: POZIOM: 27, WYGLĄD: 29

Sygnet Celności (+3)  

Pierścień (Tylko dla mężczyzn)
Cechy: WPŁYWY +4, WYGLĄD +1, ZWINNOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 22, SIŁA: 11, WYGLĄD: 18

Twardy Sygnet (+2)  

Pierścień (Tylko dla mężczyzn)
Cechy: WPŁYWY +3, WYGLĄD +1, PKT KRWI -7 %, SZCZĘŚCIE +1, obrona postaci +1
Wymagania: POZIOM: 36, SIŁA: 10, WYGLĄD: 12

Amulet Władzy (+3)  

Amulet
Cechy: WYGLĄD +7, CHARYZMA +7
Wymagania: POZIOM: 21, SIŁA: 11, WYGLĄD: 23, CHARYZMA: 12, WPŁYWY: 12

Rubinowy Sygnet Twardej Skóry (+3)  

Pierścień (Tylko dla mężczyzn)
Cechy: WPŁYWY +4, WYGLĄD +6, CHARYZMA +4, ZWINNOŚĆ -2, ODPORNOŚĆ +6
Wymagania: POZIOM: 38, SIŁA: 11, WYGLĄD: 40


  Szorty Słońca (+3)

Spodnie
Obrona: 4
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, WYGLĄD +8, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +8, szansa trafienia bronią białą -16
Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 19


Szorty Pasterza (+5)  

Spodnie
Obrona: -4
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +15, ODPORNOŚĆ -5, obrona -9, szansa trafienia bronią białą -22
Wymagania: POZIOM: 22, SIŁA: 26

Kuloodporne Szorty (+2)  

Spodnie
Obrona: 3
Cechy: ZWINNOŚĆ +4, ODPORNOŚĆ +8
Wymagania: POZIOM: 16, SIŁA: 18

Dobre Szorty Rzezimieszka  

Spodnie
Obrona: 22
Cechy: ZWINNOŚĆ +6, WPŁYWY +11, obrona +13
Wymagania: POZIOM: 16, SIŁA: 24, ZWINNOŚĆ: 16

Szamańskie Szorty  

Spodnie
Obrona: 4
Cechy: ZWINNOŚĆ +2, PKT KRWI +5 %, SZCZĘŚCIE +1, obrona +2

Krótkie Szorty Siłacza (+1)  

Spodnie
Obrona: 1
Cechy: ZWINNOŚĆ +3, obrona -2, SIŁA +9
Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 22, ZWINNOŚĆ: 7

Giętki Kilt (+1)  

Spodnie (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 0
Cechy: WYGLĄD +5, ZWINNOŚĆ +5, SZCZĘŚCIE +1, obrona -2
Wymagania: POZIOM: 24, SIŁA: 21, ZWINNOŚĆ: 15, ODPORNOŚĆ: 20

Aksamitne Szorty Skrytości (+1)  

Spodnie
Obrona: -4
Cechy: ZWINNOŚĆ +8, WPŁYWY +10, WYGLĄD +6, obrona -7
Wymagania: POZIOM: 20, SIŁA: 20, ODPORNOŚĆ: 7


Kompozytowe Spodnie (+1)  

Spodnie
Obrona: 32
Cechy: ZWINNOŚĆ -4, ODPORNOŚĆ +6, obrona +25
Wymagania: POZIOM: 29, SIŁA: 30, ODPORNOŚĆ: 13


 


Ak-47 (+3)
 

Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 21 - 31
Cechy: ilość ataków na rundę: 6
Wymagania: POZIOM: 43, SIŁA: 36, ZWINNOŚĆ: 16, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 41, INTELIGENCJA: 37, WIEDZA: 34

Fn-Fal (+3)  

Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 50 - 60
Cechy: ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 43, SIŁA: 38, ZWINNOŚĆ: 24, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 37, INTELIGENCJA: 39, WIEDZA: 35


Fn-Fal (+1)  

Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 43 - 53
Cechy: ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 39, SIŁA: 34, ZWINNOŚĆ: 20, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 33, INTELIGENCJA: 35, WIEDZA: 31

Karabin myśliwski (+5)  

Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 22 - 32
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +9, ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +30 %, ignoruje 40 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 30, SIŁA: 21, ZWINNOŚĆ: 38, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 33, INTELIGENCJA: 32, WIEDZA: 34

Karabin snajperski (+2)  

Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 56 - 56
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +7, ZWINNOŚĆ -6, szansa trafienia krytycznego +58 %, ignoruje 100 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 33, SIŁA: 20, ZWINNOŚĆ: 36, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 38, INTELIGENCJA: 32, WIEDZA: 34

Karabin snajperski (+1)  

Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 53 - 53
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6, ZWINNOŚĆ -5, szansa trafienia krytycznego +54 %, ignoruje 100 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 31, SIŁA: 18, ZWINNOŚĆ: 34, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 36, INTELIGENCJA: 30, WIEDZA: 32





Okrutny Nóż Odwagi (+3)  

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 17
Cechy: Trafienie +7, obrażenia maksymalne +8, SIŁA +7, CHARYZMA +5, ZWINNOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 22, SIŁA: 20, ZWINNOŚĆ: 30, INTELIGENCJA: 7, WIEDZA: 7


Mistyczny Nóż Zdobywcy (+3)  

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 9
Cechy: Trafienie +7, INTELIGENCJA +7, obrażenia wszystkich broni +4, WPŁYWY +11, WIEDZA +8
Wymagania: POZIOM: 25, SIŁA: 23, ZWINNOŚĆ: 31, INTELIGENCJA: 17, WIEDZA: 18

Ostry Nóż Zdobywcy (+4)  

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 9 - 10
Cechy: Trafienie +12, obrażenia wszystkich broni +3, WPŁYWY +14, WIEDZA +8
Wymagania: POZIOM: 29, SIŁA: 28, ZWINNOŚĆ: 33, INTELIGENCJA: 8, WIEDZA: 8


Nóż do rzucania Reakcji (+5)  

Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 34 - 38
Cechy: Trafienie +5, ilość ataków na rundę: 5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +13, ZWINNOŚĆ +13, szansa trafienia krytycznego +25 %, obrażenia broni +12
Wymagania: POZIOM: 42, SIŁA: 39, ZWINNOŚĆ: 41, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 18, INTELIGENCJA: 47, WIEDZA: 43

Szeroka Katana Mocy (+1)  

Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 69 - 89
Cechy: Trafienie +4, ZWINNOŚĆ +7, obrażenia broni +26
Wymagania: POZIOM: 60, SIŁA: 69, INTELIGENCJA: 21, WIEDZA: 23, ZWINNOŚĆ: 8

Kościany Sztylet Zdobywcy (+2)  

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 9 - 10
Cechy: Trafienie +11, PKT KRWI +7 %, ODPORNOŚĆ +9, obrażenia wszystkich broni -4, WPŁYWY +9, WIEDZA +7
Wymagania: POZIOM: 23, SIŁA: 20, ZWINNOŚĆ: 29, INTELIGENCJA: 18, WIEDZA: 15

Mistyczny Sztylet Bólu (+1)  

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 9
Cechy: Trafienie +9, INTELIGENCJA +6, obrażenia wszystkich broni +7, ZWINNOŚĆ -2
Wymagania: POZIOM: 19, SIŁA: 19, ZWINNOŚĆ: 20, INTELIGENCJA: 14, WIEDZA: 14

Offline

 

#19 2007-11-12 17:40:29

Angie

Użytkownik

Zarejestrowany: 2007-11-12
Posty: 7
Punktów :   

Re: Zbrojownia Klanowa

No to tak...

I. Sila

Bransoleta Siły (+5)
Pierścień
Cechy: CHARYZMA +7, WPŁYWY -1, SIŁA +4
Wymagania: POZIOM: 30, SIŁA: 17, WYGLĄD: 24

Okrutny Nóż (+5)
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 10 - 24
Cechy: Trafienie +8, ilość ataków na rundę: 2, obrażenia maksymalne +13, SIŁA +8
Wymagania: POZIOM: 22, SIŁA: 13, ZWINNOŚĆ: 30, INTELIGENCJA: 11, WIEDZA: 11

Przeklęty Rapier (+4)
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 13 - 16
Cechy: Trafienie +16, SIŁA +5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4, szansa trafienia bronią białą -11
Wymagania: POZIOM: 33, SIŁA: 29, ZWINNOŚĆ: 35, INTELIGENCJA: 28, WIEDZA: 28

Łom Krwiopijcy
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 20 - 35
Cechy: Trafienie -15, SIŁA +6, ODPORNOŚĆ +6, PKT ŻYCIA +8 %
Wymagania: POZIOM: 16, SIŁA: 26, INTELIGENCJA: 7, WIEDZA: 6, ZWINNOŚĆ: 5

Kąsająca Maczuga Podstępu (+1)
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 23 - 33
Cechy: Trafienie -4, SIŁA +4, szansa trafienia krytycznego bronią +7 %, obrażenia minimalne +6, WPŁYWY +4
Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 18, INTELIGENCJA: 7, WIEDZA: 8, ZWINNOŚĆ: 2

Kąsający Kastet Bólu (+1)
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 4
Cechy: Trafienie +1, ilość ataków na rundę: 2, SIŁA +1, szansa trafienia krytycznego bronią +4 %, ZWINNOŚĆ -2, obrażenia wszystkich broni +4
Wymagania: POZIOM: 24, SIŁA: 21, ZWINNOŚĆ: 22, INTELIGENCJA: 7, WIEDZA: 4

Kurtka Adrenaliny (+1)
Zbroja
Obrona: 6
Cechy: SIŁA +5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -9, ZWINNOŚĆ +7
Wymagania: POZIOM: 14, SIŁA: 17, ZWINNOŚĆ: 16

Marynarka Siłacza (+1)
Zbroja
Obrona: 3
Cechy: CHARYZMA +2, WYGLĄD +4, SIŁA +13, ZWINNOŚĆ -7
Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 19, WYGLĄD: 15, ZWINNOŚĆ: 7

Koszulka Siłacza (+1)
Zbroja
Obrona: 2
Cechy: SIŁA +13, ZWINNOŚĆ -7
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 18, WYGLĄD: 12, ZWINNOŚĆ: 7


II. Zwinnosc

Tygrysia Opaska (+4)
Hełm (Tylko dla kobiet)
Obrona: -5
Cechy: WYGLĄD +9, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4, szansa trafienia bronią białą -13, ZWINNOŚĆ +8, ODPORNOŚĆ +4, obrona -9
Wymagania: POZIOM: 39, SIŁA: 31, WYGLĄD: 18

Giętka Peleryna (+4)
Zbroja
Obrona: -2
Cechy: WPŁYWY +9, ZWINNOŚĆ +15, ODPORNOŚĆ +9, szansa trafienia krytycznego +7 %, obrona -4
Wymagania: POZIOM: 34, SIŁA: 7, ZWINNOŚĆ: 18

Pierścień Celności (+5)
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +4, ZWINNOŚĆ +7
Wymagania: POZIOM: 26, WYGLĄD: 23

Krótkie Szorty Cichych Ruchów (+5)
Spodnie
Obrona: 0
Cechy: ZWINNOŚĆ +16, obrona -5, WPŁYWY +9
Wymagania: POZIOM: 35, SIŁA: 39

Shuriken Precyzji
Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 10 - 13
Cechy: Trafienie +10, ZWINNOŚĆ +10
Wymagania: POZIOM: 20, SIŁA: 21, ZWINNOŚĆ: 21, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 11, INTELIGENCJA: 18, WIEDZA: 21

Antyczny Łom
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 29 - 44
Cechy: Trafienie -15, ZWINNOŚĆ +13, obrażenia broni +9
Wymagania: POZIOM: 24, SIŁA: 35, INTELIGENCJA: 3, WIEDZA: 4

Pałka Precyzji (+1)
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 4 - 7
Cechy: Trafienie +5, ZWINNOŚĆ +9
Wymagania: POZIOM: 9, SIŁA: 16, ZWINNOŚĆ: 10, INTELIGENCJA: 9, WIEDZA: 8


III. Odpornosc

Apaszka Twardej Skóry (+5)
Amulet (Tylko dla kobiet)
Cechy: CHARYZMA +8, WYGLĄD +9, ZWINNOŚĆ -4, ODPORNOŚĆ +10
Wymagania: POZIOM: 33, SIŁA: 13, WYGLĄD: 39, CHARYZMA: 20

Peleryna Narkomana (+2)
Zbroja
Obrona: 0
Cechy: WPŁYWY +7, ZWINNOŚĆ +1, ODPORNOŚĆ +21, SIŁA -9, WYGLĄD -7, INTELIGENCJA -8
Wymagania: POZIOM: 21, SIŁA: 22, ZWINNOŚĆ: 14

Czapka Narkomana (+1)
Hełm
Obrona: 1
Cechy: SIŁA -8, WYGLĄD -6, ODPORNOŚĆ +17, INTELIGENCJA -6
Wymagania: POZIOM: 9, WIEDZA: 2, SIŁA: 9

A reszta bedzie pozniej:P

Offline

 

#20 2007-11-16 13:01:54

Angie

Użytkownik

Zarejestrowany: 2007-11-12
Posty: 7
Punktów :   

Re: Zbrojownia Klanowa

Skonczylam na odpornosci:) to teraz...

IV. Wyglad

Szmaragdowa Apaszka (+5)
Amulet (Tylko dla kobiet)
Cechy: CHARYZMA +11, WYGLĄD +12
Wymagania: POZIOM: 36, SIŁA: 13, WYGLĄD: 39, CHARYZMA: 20

Szmaragdowy Pierścień Władzy (+4)
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +8, CHARYZMA +7
Wymagania: POZIOM: 36, WYGLĄD: 31

Władcza Kurtka (+4)
Zbroja
Obrona: 9
Cechy: CHARYZMA +14, WYGLĄD +14
Wymagania: POZIOM: 24, SIŁA: 29, ZWINNOŚĆ: 15


V. Charyzmy.

Kryształowa Maczuga (+5)
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 25 - 44
Cechy: Trafienie -22, CHARYZMA +17, WPŁYWY +12, PKT ŻYCIA +30 %
Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 31, INTELIGENCJA: 5, WIEDZA: 5, ZWINNOŚĆ: 13

Złośliwa Obręcz (+5)
Hełm
Obrona: 6
Cechy: CHARYZMA +10, PKT KRWI +10 %, SZCZĘŚCIE +2
Wymagania: POZIOM: 37, CHARYZMA: 20, ODPORNOŚĆ: 19

Obręcz Wytrzymałości (+1)
Hełm
Obrona: 7
Cechy: CHARYZMA +6, obrona +5
Wymagania: POZIOM: 12, CHARYZMA: 9, SIŁA: 2

Pierścień Przebiegłości (+3)
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +3, CHARYZMA +6, WPŁYWY +5
Wymagania: POZIOM: 29, WYGLĄD: 26

Szmaragdowa Bransoleta Występku (+1)
Pierścień
Cechy: CHARYZMA +5, WPŁYWY +3
Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 6, WYGLĄD: 25


VI. Wplywy

Maczuga Inkwizytora (+5)
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 39 - 69
Cechy: Trafienie -22, obrażenia minimalne +14, obrażenia maksymalne +25, WPŁYWY +18
Wymagania: POZIOM: 25, SIŁA: 37, INTELIGENCJA: 5, WIEDZA: 5, ZWINNOŚĆ: 13

Aksamitne Szorty Rzezimieszka (+5)
Spodnie
Obrona: 5
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, WPŁYWY +17, WYGLĄD +12
Wymagania: POZIOM: 31, SIŁA: 37, ODPORNOŚĆ: 18, ZWINNOŚĆ: 13


VII. Spostrzegawczosc.

Karabin myśliwski (+4)
Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 19 - 29
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +8, ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +28 %, ignoruje 40 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 27, SIŁA: 19, ZWINNOŚĆ: 35, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 30, INTELIGENCJA: 29, WIEDZA: 31

Karabin snajperski (+3)
Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 60 - 60
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +8, ZWINNOŚĆ -6, szansa trafienia krytycznego +62 %, ignoruje 100 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 35, SIŁA: 22, ZWINNOŚĆ: 38, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 40, INTELIGENCJA: 34, WIEDZA: 36

Szorty Pasterza (+5)
Spodnie
Obrona: -4
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +15, ODPORNOŚĆ -5, obrona -9, szansa trafienia bronią białą -22
Wymagania: POZIOM: 22, SIŁA: 26

Kask Prekognicji (+5)
Hełm
Obrona: 13
Cechy: Trafienie wszystkich broni +2, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +16, szansa trafienia bronią białą -37
Wymagania: POZIOM: 24, SIŁA: 25


VIII. Inteligencja.

Pierścień Geniuszu (+4)
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +4, INTELIGENCJA +4
Wymagania: POZIOM: 23, WYGLĄD: 17

Mistyczny Kastet (+1)
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 4
Cechy: Trafienie -5, ilość ataków na rundę: 2, INTELIGENCJA +6, obrażenia wszystkich broni +3
Wymagania: POZIOM: 14, SIŁA: 9, ZWINNOŚĆ: 19, INTELIGENCJA: 9, WIEDZA: 9


IX. Wiedza.

Szorty Inków (+5)
Spodnie
Obrona: 5
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, ODPORNOŚĆ +16, WIEDZA +10
Wymagania: POZIOM: 25, SIŁA: 32, ZWINNOŚĆ: 20

Pałka Kontuzji (+3)
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 6 - 9
Cechy: Trafienie +6, ZWINNOŚĆ -6, WIEDZA +13
Wymagania: POZIOM: 16, SIŁA: 20, ZWINNOŚĆ: 14

Łowiecka Marynarka (+5)
Zbroja
Obrona: 7
Cechy: CHARYZMA +4, WYGLĄD +5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +11, WIEDZA +14, trafienie krytyczne bronią palną -29 %, szansa trafienia bronią białą -22
Wymagania: POZIOM: 37, SIŁA: 35, WYGLĄD: 22

Dobra Bransoleta Mądrości
Pierścień
Cechy: CHARYZMA +8, WPŁYWY -2, WIEDZA +11
Wymagania: POZIOM: 38, SIŁA: 22, WYGLĄD: 32

I to by bylo na tyle. Moze to nie jest imponujaca kolekcja...

Offline

 

#21 2008-02-04 10:40:18

Amandil

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-02-04
Posty: 2
Punktów :   

Re: Zbrojownia Klanowa

Sprzęt wyprawkowy:

Władcza Peleryna (+4)
   
   
Zbroja
Obrona: 2
Cechy: WPŁYWY +9, ZWINNOŚĆ +5, ODPORNOŚĆ +9, CHARYZMA +14, WYGLĄD +14
Wymagania: POZIOM: 29, SIŁA: 31, ZWINNOŚĆ: 18
Cena sprzedaży: 5 000 PLN
Wartość: Nanity 116, Mana 249

Naszyjnik Pielgrzyma (+5)
   
   
Amulet (Tylko dla kobiet)
Cechy: CHARYZMA -2, WPŁYWY +2, WYGLĄD +9, ODPORNOŚĆ +10, WIEDZA +12
Wymagania: POZIOM: 38, SIŁA: 17, WYGLĄD: 35, WPŁYWY: 20
Cena sprzedaży: 14 250 PLN
Wartość: Nanity 101, Mana 398

Dobra Bransoleta Geniuszu
   
   
Pierścień
Cechy: CHARYZMA +8, WPŁYWY -2, INTELIGENCJA +6
Wymagania: POZIOM: 38, SIŁA: 22, WYGLĄD: 32
Cena sprzedaży: 10 300 PLN
Wartość: Nanity 172, Mana 445

Dobra Bransoleta Mądrości
   
   
Pierścień
Cechy: CHARYZMA +8, WPŁYWY -2, WIEDZA +11
Wymagania: POZIOM: 38, SIŁA: 22, WYGLĄD: 32
Cena sprzedaży: 11 100 PLN
Wartość: Nanity 172, Mana 445

Pomocna Obręcz Przezorności (+5)
   
   
Hełm
Obrona: 15
Cechy: CHARYZMA +10, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +8, ZWINNOŚĆ +3, ODPORNOŚĆ +2, obrona +9, szansa trafienia bronią białą -18
Wymagania: POZIOM: 41, CHARYZMA: 20, SIŁA: 27
Cena sprzedaży: 7 625 PLN
Wartość: Nanity 140, Mana 306

Mistyczna Pałka Odwagi (+4)
   
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 10
Cechy: Trafienie +6, INTELIGENCJA +7, obrażenia wszystkich broni +5, CHARYZMA +5, ZWINNOŚĆ +6
Wymagania: POZIOM: 29, SIŁA: 28, ZWINNOŚĆ: 29, INTELIGENCJA: 13, WIEDZA: 12
Cena sprzedaży: 9 600 PLN
Wartość: Nanity 107, Mana 272


Bojowy Ekwipunek
Dobry Pierścień Celności
Dobry Pierścień Celności (+2)
Dobra Elfia Koszulka
Dobre Szorty Pasterza
Opaska Prekognicji - (+5)
Shuriken Zemsty (+4)
Łuk refleksyjny Reakcji (+1)
Karabin Snajperski (+3)
Karabin Myśliwski (+5)

Ostatnio edytowany przez Amandil (2008-03-10 20:44:48)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.eternalmarch.pun.pl www.dforce.pun.pl www.geodezja2006ns.pun.pl www.help-forum.pun.pl www.shinobizkonohy.pun.pl